4. Actiune

Am cateva *stelute* pentru Unternship-ul meu:)

Acum cativa ani am dormit 1 saptamana intr-un parc (proiect fara cazare) si mi-am promis ca o sa incerc un lucru:

*1 zi ca un homeless cu un homeless. Sunt convins ca am sa vad lumea cu alti ochi.

Mi s-a intamplat sa am febra (39.9) la pachet cu halucinatii. Vedeam TV-ul plasma pe vremea cand plasmele erau doar visuri. Asa mi-a venit ideea:

*1 saptamana vreau sa experimentez anihilarea simturilor: o zi fara auz, o zi fara miros, o zi fara mancare, o zi fara miscare, o zi fara vorbit. In ultima zi – toate in acelasi timp.

Stiu ca pot sa invat multe lucruri dintr-o calatorie. Pentru urmatoarea *steluta* vreau sa arunc un darts pe o harta si sa ma duc sa vizitez locul unde se infige sageata de darts.

Ideile sunt pentru mine ca niste retele Wi-Fi. Daca stau bine sa ma gandesc, vreau sa-mi creez propria retea in acest Unternship. Cum?

*1 emisiune saptamanala (un vlog) care sa se desfasoare intr-un lift. Elevator este numele si vine mai mult de la continut. Vreau sa fac jocuri creative cu oamenii din lift. Se lasa si cu premii. Ideea a aparut *aici.

#goallin

Lasă un răspuns

