3. De ce-ul

In studentia mea, am vrut sa fac totul fara sa platesc – nu mi-a iesit. In cele din urma am fost nevoit sa platesc 10 lei pentru a putea participa la o competitie. Am castigat-o.

Imi doresc sa fiu UNTERN pentru ca este free. Dar nu acesta este „de ce-ul”.

Imi doresc sa fiu mereu in actiune pentru ca imi place sa simt prezentul. Daca imi place prezentul, inseamna ca ma atrage si starea de flux. Sunt convins ca Unternship-ul o sa ma poarte de la o stare la alta si o sa-mi ofere actiunea pe care o caut. Dar nu acesta este „de ce-ul”.

Vreau sa fiu UNTERN pentru ca vreau sa reprezint o idee. Acesta este „de ce-ul” meu.

Oamenii care reprezinta idei devin mai mult decat niste simpli oameni, devin legende.

#goallin #unternlegendar

Lasă un răspuns

