5. Joc in finala

07560 – nu imi suna cunoscut. Raspund si aud cum pestisorul de aur imi indeplineste ultima dorinta: „Alin, esti finalist la Unternship”.  De aici fac 3 lucruri – toate cam in acelasi timp:

  • Ma duc la o oglinda si incep sa urlu, tip, scot sunete de lupta;
  • Imi sun apropiatii sa ii anunt ca nu m-am apucat inca de surfing, dar sunt pe val;
  • Imi pregatesc agenda pentru perioada urmatoare.

A doua zi aveam sa-mi aflu si adversarii. Dar stai, sunt adversare. Sunt eu si 4 fete. Alin vs 4 fete. Ce tare!

Incep repede sa caut date despre fiecare in parte si uite asa apar surprizele. Ana, Anca1, Anca2 si Diana sunt de negasit. Au trecut 4 zile de la anunt si pana acum am doar 2 suspecte. Nimic sigur. Am cautat pe facebook – nimic. Am cautat in like-urile de la postari – nimic. Am cautat pe google – nimic. E clar, fetele sunt greu de gasit!

Dar timpul trece repede, iar deadline-ul meu este la final de august, asa ca ma adun si incep creatia.

Research. Brainstorming. Concept. Executie. Win!

Arnold is back! Halep is back! Bute is back! I’m back too, baby!

#goalin #goallin #unternship

Lasă un răspuns

