6. Sa fie cu de toate, va rog!

In cele din urma, pentru ca nu puteam sa mai visez linistit campuri cu fan, le-am cautat si le-am gasit pe Anca, Andra (fosta Anca 2), Raluca si Diana. Si asta pentru ca am o regula: „Cunoaste-ti si respecta-ti adversarul”.

Fetele sunt foarte bine pregatite, cu un portofoliul incarcat, personalitate, „cu de toate”, ce sa mai!

Asta nu poate decat sa ma motiveze si mai mult. In finala aceasta ma astept ca decizia sa fie una grea, cu fotofinish.  It’s all about the inch, baby, it’s all about the inch. Aici pot sa spun ca sunt avantajat: sunt baiat, am nasul mai mare, deci, in poza de final am sanse mai mari sa ies in fata. It’s not over until I win!

#goallin

Lasă un răspuns

