7. Ai primit un mail

 

Nu era miercuri spre joi, era doar marti. Primesc un mail de la echipa Golin. Il deschid din 3-4 click-uri si citesc cu interes cele 77 de cuvinte (m-am oprit la codul postal).

Asa aflu ca primul task din finala este urmatorul: un film de prezentare.

Hmm! Un zambet nastrusnic imi lumineaza ochii. Imi place task-ul si totul pare asa de usor acum, light . . . ca laptele batut. Si aici apare problema – cand lucrurile sunt mai usoare decat mine (daca ma mut in Londra, trec si eu de 60 de kg), inseamna ca undeva e o problema.

Intru pe facebook (iti multumesc, Mark), intru si pe google (iti multumesc, Larry) si incep sa studiez concurenta mai detaliat. Iata ce am gasit: fetele au studiat la UNATC, fac scenaristica, productie film, design si comunicare.

Ma indoi la propriu, se taie maioneza, pierd la sah si se face miercuri.

#goallin

Lasă un răspuns

