11. Prima zi – In direct la radio ✓

Cineva sa aduca sarea si painea, pentru ca incep Unternship-ul. Eu vin cu laptele.

Hai sa va spun cateva lucruri despre ce mi-am propus sa fac.

Luni, am fost in direct la radio (Dobro Show) si am vorbit despre ceea ce vreau sa fac in Unternship. Adevarul e ca voiam sa imi testez vocea de radio.

  1. In direct la radio ✓

Le-am spus si lor, va spun si voua.

Cand eram eu mic, mic si nu puteam sa ma laud cu cei sapte ani de acasa (pentru ca aveam doar  6), am reusit sa organizez o prima zi de filmare. Prima din viata mea. Aveam doua actrite si un platou improvizat. Am incheiat filmarea cu aceeasi scena cu care am si inceput. Asta pentru ca sora mea, Lavinia, era mult prea mica ca sa inteleaga ceea ce trebuie sa joace: te faci ca ii dai in cap cu batul asta, iar eu o sa adaug un efect prin care o sa para ca i-ai dat in cap cu batul asta. Madalina (sora cea mare) s-a ales cu un cucui in cap.

Cumva, mi-am dat seama ca imi place sa transmit mesajul prin videoclipuri. M-am jucat cu camera de filmat la 3 remake-uri si am facut parte din echipa de productie a unui film (din ala cu milioane de euro buget). M-am jucat si cu scenaristica, productia, actoria si montajul. Inca ma joc.

In Unternship vreau sa impartasesc aceasta bucurie a mea. Acesta este motivul pentru care vreau sa merg intr-un sat din Romania si sa ii invat pe copiii de acolo despre filmmaking, despre cum sa inceapa un vlog.

Am sa fac si alte lucruri, bineinteles, dar despre ele o sa aflati la momentul potrivit. Va spun doar trei (3 x Am sa… ).

Am sa raman un timp fara tehnologie, pentru ca vreau sa redescopar lucrurile simple din viata.

Am sa ma pregatesc pentru primul meu maraton.

Am sa petrec o zi pe strada ca sa inteleg mai bine persoanele fara adapost.

Pentru mine, Untership este un motiv serios sa ma dau jos din pat in fiecare dimineata – asta asa, ca m-a intrebat cineva.

Ma dau jos din pat acum si … incep!

#goallin

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

