15. Digital detox (prima parte)

Alerg. Imi aluneca piciorul, cad si ma opresc cu tibia in trunchiul unui copac. Cu o mana imi verific osul, cu cealalta imi caut telefonul. Nu il am. Sunt in experiment, deci #$%#$*. Sunt in padure, la 2 kilometri de casa unde stau.

 

Micești, Arges.

Am ajuns. Sunt eu, agenda si camera de filmat. Bine, si telefonul, in caz ca apare ceva, dar ramane pe modul silentios. Urmeaza o saptamana in care o sa experimentez viata fara internet, telefonie, click-uri, touch-uri, like-uri, check-in-uri s.a.

Imi las bagajele, ma uit in jurul meu si imi vine sa plec. E bacoviana atmosfera, e plumb. In prima noapte ma uit pe pereti. Nicio revelatie, nimic de notat, nimic de citit, niciun oftat. Mananc, visez cu ochii deschisi, visez, dorm.

A doua zi incepe cu frig. Brrr! Simt prezentul. Notez ceva ce poate parea o ciudatenie – cand imi este frig, simt prezentul. Ies in curte, sparg lemne, fac focul si ma apuc sa scriu. Imi notez primele 10 idei care imi vin in minte. Ma opresc la 29. Privirea mi se tot indreapta catre telefon. E un tic. Notez asta.

A treia zi incepe cu frig. Brrr! Din nou. Am o neliniste pe care vreau sa o inteleg. Nu imi place ideea ca pot sa ratez oportunitati. Ma gandesc la proiectul „Iubesc Studentia” si imi dau seama ca aceste 5 oportunitati pe care noi le postam in fiecare zi chiar reprezinta mare lucru. Este pentru prima data cand cedez. Am telefonul in mana si ghici ce – caut Wi-Fi. Hai, te rog eu. Da-mi o notificare, ceva. Bun. Am inceput sa vorbesc cu un telefon care, de data aceasta, chiar isi merita porecla de smart. Imi iau agenda si imi pun singur un diagnositc: am FOMO si FOLO. E grav? Nu. Mie imi place.

A patra zi incepe cu frig. Brrr! Vreau sa fac ceva diferit astazi. Simt nevoia sa fac o filmare. Imi iau camera si ceea ce imi trece prin cap arata asa: Goana dupa Wi-Fi

Continuarea articolului ->

3 gânduri despre &8222;15. Digital detox (prima parte)&8221;

  1. Pingback: 22. Barcelona, vin

Lasă un răspuns

