16. Digital detox (partea a doua)

<- Prima parte a articolului.

 

Sunt in padure. Eu, camera de filmat si o lada dintr-aia in care pui sticlele. Incep sa filmez random, pentru ca inca nu am ideea. Imi place cum se aude atunci cand calc pe zapada, pe frunzele degerate. Merg mai repede ca sa aduc putin dinamism pe filmare, apoi incep sa alerg. Imi pun lada in diverse pozitii, pun camera pe ea si alerg, din a in b, filmand din mai multe unghiuri. Imi construiesc un fir narativ de „ceva”, imi aleg unghiurile, ma joc cu soarele si las la final cadrele in care fug, pe bune, printre copaci. Cumva, ma gandesc ca sunt destul de departe de casa si, prin urmare, la fel de departe si de telefonul meu. Deci, fac ce este mai greu la final (inspirat, ce sa zic).

Alerg. Imi aluneca piciorul, cad si ma opresc cu tibia in trunchiul unui copac. Cu o mana imi verific osul, cu cealalta imi caut telefonul. Nu il am. Sunt in experiment, deci #$%#$*. Sunt in padure, la 2 kilometri de casa unde stau. Adun zapada si imi pun pe picior, raman in pozitia asta pana cand incepe sa ma usture pielea de la gheata. Bun. O sa am o vanataie serioasa. Merg usor catre casa fara sa fortez prea mult piciorul stang. Imi zic ca sunt naiv, inconstient si altfel. Cum sa merg intr-o padure fara sa nu am telefonul la mine? Putea sa fie mult mai grav. Sa vezi atunci experimente…

Primesc un telefon de acasa la care trebuie sa raspund (cod rosu). Ies din experiment in ziua 5.

Trei liniute:

  • Experimentul m-a ajutat sa inteleg mai bine prezentul, motiv pentru care ii dau un like (vinovate sunt cartile pe care le citesc acum);
  • De fiecare data cand gaseam un concept mai stralucit, voiam sa fac un research rapid pe google, dar cautarea ramanea doar in imaginatia mea;
  • Cred ca incep sa inteleg procesul prin care fac sa apara ideile pe agenda mea. Cred.
  • Am cazut. M-am lovit. Am cautat telefonul. Asta a fost prima reactie. Aici este importanta tehnologia – pentru momentele in care esti la 2 kilometri de „primul om”;
  • Am FOMO si FOLO, dar imi place. Suntem prieteni. Si da, am scris 5 liniute.
Un gând despre &8222;16. Digital detox (partea a doua)&8221;

Lasă un răspuns

