18. Vorbesc (Nu)

Sunt singur pana diseara la 11 si  imi zic ca e momentul potrivit sa fac o pauza vocala. Imi iau agenda si scriu cateva reguli si obiective. Nu am voie sa vorbesc cu nimeni, nici macar cu mine. Nu am voie sa scriu mesaje (telefon/chat/porumbei) si nu am voie sa ma folosesc de anumite gesturi/semne pentru a transmite ceva. Am voie sa rad si sa plang (acum ma gandesc ca si asta poate reprezenta un sistem binar).

Obiective:

  • Cumparaturi la Mega Image
  • Cumparat cartela la metrou

Stii ce am vrut sa fac prima data dupa ce am dat startul? Am vrut sa vorbesc. Sa vorbesc cu cineva.

Ma duc la metrou sa imi cumpar cartela. Cumva, in capul meu, treaba asta parea  mai complicata, dar nu a fost. Am intins 5 lei si am primit o cartela cu doua calatorii in schimb. Am ramas putin blocat in fata ghiseului pentru ca voiam sa-i multumesc doamnei de acolo. M-am intors, am validat cartela si m-am uitat inca o data spre ghiseu. Ma simteam dator, dar doamna de acolo arata ca in oricare alta zi. Am sa imi dresez viitorul caine sa cumpere cartele de metrou in locul meu.

Ajung la Mega, imi fac cumparaturile si ma asez la coada.

  • Doriti punga?

F$%k! La asta nu m-am asteptat. Radeam pe interior si ma uitam nedumerit la doamna vanzatoare.

  • Vreti sa va dau si punga?

Ma uit in jos, ma dau mai la stanga si incep sa caut prin buzunare. Ridic produsele sa vada ca totusi raspund la stimuli.

  • Multumim! Va mai asteptam pe la noi!

Plec de parca am uitat ceva pe foc. O femeie se uita nedumerita si ea la mine (stii si tu fata aia de vine la pachet cu “tinerii din ziua de azi”). Trebuia sa ma duc eu la Kaufland… Dar si acolo ma intreaba daca a fost totul in ordine…

Acasa, eu cand nu am ce face, ma apuc si simulez discursuri, deci da, a trebuit sa evit oglinda toata ziua.

Lasă un răspuns

