20. Vad (Nu)

Imi este frica. Ma prind repede de asta. Am o masca de dormit pe fata si ma rog sa nu dau cu capul in ceva. E ziua in care mainile astea doua ale mele o sa intre intr-o groaza de lucruri, solide, ascutite, abrazive.

Ma duc sa mananc ceva de dimineata. Trantesc ceva prin frigider pana apuc sticla de lapte. Aud cum pun cerealele pe langa bol si simt o furculita in podul palmei. Yumi! Un fruct, doua fructe, poc! Stai, stai. Am vrut sa zic POC! Sau trosc! Sau auci! Incep sa mestec mai usor. Ce #$%# s-a intamplat? Limba imi da o notificare rapida: „Houston, we have a problem!”. Imi dau masca de dormit jos de pe fata si ghici ce aveam eu in mana? O jumatate dintr-un dinte. Da, mi-am rupt un dinte.

Experiment failed.

Un gând despre &8222;20. Vad (Nu)&8221;

  1. Pingback: 21. Elevator

Lasă un răspuns

