21. Elevator

Ultima data cand am zis “Gata!” a fost acum 5 luni si, imediat dupa, am lansat Iubesc Studentia. Da, Iubesc Studentia. E singurul proiect din Romania care posteaza 5 oportunitati in fiecare zi. Intre timp, am trecut de cifra 800. Iti vine sa crezi ca sunt peste 1800 de oportunitati/an (competitii/internshipuri/burse/traininguri/programe de voluntariat/proiecte s.a.) pentru tinerii din Romania? A, si toate sunt gratuite. Acum am si o echipa cu care lucrez la varianta unui site (online imediat dupa sesiune). Toate’s bune aici, dar gata. Un alt “gata!”.

Mi s-a luat de snackable content romanesc. Ma uit pe trenduri si vad numai prostii. Stii? E trist ca Ion a ajuns sa ne invete lucruri (oare nu trebuia sa fim deja asa?) sau ca agentiile de pariuri online se lauda pe tv ca sunt 100% legale (oare nu e normal sa fie asa?) sau ca vloggerii propaga prostia (va gasesc in topuri, langa Dani Mocanu).

Titu Maiorescu (da, stiu ca daca nu are cont de facebook, nu exista, dar are o universitate ce ii poarta numele) spunea urmatorul lucru: “este mai bine sa nu facem o școala deloc decat sa facem o școala rea”. Cu alte cuvinte, draga vlogaras, e mai bine sa nu faci vlogging deloc decat sa faci continut de 0.2 bani. Stiu, ma grabesc, dar am o carte (level of snackable = 4) care rezolva dilema cu brandul asta de tara.

Gata. In ultima luna de Unternship am sa fiu vlogger. A, scuze, Unvlogger. Da, poti sa razi ca rad si eu. Am mai multe nu-uri si un “dar”. Nu am talent, nu am dictie, nu vreau sa stau cu spatele la un perete, nu vreau sa vorbesc despre lucruri si atat, nu sunt un plangacios, dar am un nume de playlist video: Elevator.  A, am si un dinte lipsaElevator este un intraproiect Unternship.

Scuip in san, fac trei pasi inapoi, beau un pahar cu lapte si incep.

In februarie apare primul video, dar pana atunci, 8600 de oameni il vor striga la metrou pe Cristi…

Desktop2© logo: Eduard Cristea.

 

3 gânduri despre &8222;21. Elevator&8221;

Lasă un răspuns

