22. Barcelona, vin!

Imi intind bratele, casc, iau agenda de sub pat si ma uit peste ceea ce am de facut azi. Merg impleticit pana la birou (nu va ganditi la prostii, sunt Untern) si apas butonul magic. Deschide-te, Lenovo!

Ma uit la blocul pe care il vad pe geam si am aceeasi reactie, aceeasi tresarire. Ma paste un concept…

Laptopul e on. Hai cu rutina!

Facebook. Mail. Gmail. Instagram. Oportunitati. Deadline.

Notificari, bleah! Dau un scroll pe feed-ul de pagini si vad ca inca sunt stirile de ieri. Ma mut pe mail. Hai, frate, iar am spam? Un subiect de mail arata asa: Congratulations, you are the Winner #LenovoLove.

Stai! Lenovo? Deschid si imi apare asta:

“Dear Alin Gabriel!  Thank you for participating in the #LenovoLove competition. We REALLY LOVE your entry, and we proudly announce that you are the Winner!”

Come on! Am facut un video dupa ce am terminat Digital detox si l-am inscris in competitia #LenovoLove. Dragostea mea digitala ma trimite acum la Mobile World Congress. #LenovoLove, #UnternshipLove.

Intru in Docs si notez castigarea competitiei cu numarul 59. Djokovic, esti in pericol. Barcelona, vin!

Lasă un răspuns

