27. MWC: #GoCar

Vruuuummm! Sunt intr-un Go car si explorez Barcelona. Prima oprire: La Pedrera. Un singur cuvant – minunat! Urmeaza Sagrada Família si apoi alt seminar. De data aceasta, testez un nou telefon. Atat de nou, incat nu a aparut. Pot sa spun ca am dat, in teste, cu el de coltul mesei pana am facut o mica gaura in ecran – inca mergea. Prin septembrie, Lenovo o sa lanseze un telefon care nu se sparge. Asta este o veste buna pentru toti posesorii de smartphone. Eu m-am convins! Telefonul ala chiar nu se sparge si, daca va intrebati de ce l-am gaurit in teste, pai, imi dadeau unul nou daca reuseam sa il sparg… Dar nu se sparge!

Lasă un răspuns

