28. MWC: Yoga

Micul dejun este genial cand ai dreptul sa iti alegi tot ce vrei sa mananci. Dar mai genial de atat a fost momentul in care am intrat in camera mea de hotel si am gasit pe pat ceva cu proiector incorporat. Yay!

Imi pun repede ceva elegant pe mine si cobor la receptie, pentru ca ma asteapta o doamna de la agentia de turism care se ocupa de event.

  • “Domnule Gramescu, a sosit masina pentru dumneavoastra.” Ies si in fata hotelului ma asteapta un Mercedes.
  • “Hello, Mister!” – Doar propozitia asta si “Goodbye, Mister” stia sa zica in engleza soferul meu, Jesus.

Daca imi mergea roaming-ul, o sunam pe mama ca sa ii spun ca nu am fost nicicand mai businessman ca acum. Yay!

Ajung la evenimentul la care este prezent si CEO-ul Lenovo, ba chiar purtam si o scurta discutie cu el, noi, cei din #LenovoChampions.

Seara se incheie in club. 2 beri si sunt in pat, la hotel. Nu am fost niciodata bun la asta…

Lasă un răspuns

